Tuesday 24 April 2012

23.4.2012

Assalammualaikom =)
(23.4.2012)Isnin

hri ni adalah pengalaman pertama aku berkerja..di kedai kek wonderfull cake house..hehehe..cri duit sikit sementara tengah cuti sem ni..dapat lah gak tampug duit poket..terima kasih sangat2 dekat sahabat ku intan shafinaz sebab die banyak bantu aku dapatkan kje dekat kedai kek tu dan tq sebab bagi kite tumpang rumah awk..sayang kamo!!!...walaupun penat hari ni tpi best sebab dpt tengok cara2 orang buat roti n dapat tengok pelbagai2 jenis kek..HaPpY GiLa..Yummi-yummi..lepas ni memang bertambah lah berat badan aku..hari2 mengadap kek j..dah lah aku ni hantu segala kek.."OH TIDAK" hehehehehehe...kek dekat kedai tu comel2 n sedap2 buat aku bertambah2 geram je..EeEeEeEeEeEeEe.....=)...tadi aku masuk kje kul 7.30-4.30 awal lah kena bagun..huhuuhu..kalau dekat rumah masih menikmati mimpi2 dalam hayalan ku..hehehe..xpe lah bak kata pepatah "SUSAH2 DAHULU SENANG KEMUDIAN"..cayok!!!!!!cayok!!!!!

now dah pukul 2.16am..esok kje pkul 1.00-10.30pm ..ssssoo nowwwww..time to sleep!!!yeah!!!!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz-papaiy-

No comments: