Saturday 7 January 2012

SEBUAH CINCIN


gilfriend: awk ... saya nak cincin
hubungan kita

boyfriend :untuk ape ? malas la..
awk .. petang ni kita jumpa
tempat biasa ok ..
...

girlfriend :.. hurm .. yelah...
------

boyfriend : awk .. cuba tutup
mata awak .. saya nak bagi
hadiah ..

girlfrend
:hadiah .. ok ..

boyfriend : ok.. cuba tengok ni ..
saya belikan patung beruang
untuk awak .. :D
girlfriend
: awak ! saya tak nak
patung beruang 

.. saya nak cincin
hubungan kita !
( sambil membaling patung
beruang itu di jalan raya )
lelaki itu pun terus berlari dan
mendapatkan patung itu balik
dan berada dalam
gengamannya.... tiba tiba sebuah
bas meluru ke arah lelaki
tersebut dan badannya di gilis
sehingga lelaki tersebut tidak
berdaya untuk bergerak.. .. lalu
perempuan tersebut
menjerit ..dalam keadaan yang
bergegas ... perempuan
mengambil patung di tangan
lelaki tersebut dan tiba tiba
patung itu berkata ...

'you .. see in my pocket.. '

dan terlihatnya satu cincin yang
sangat cantik.. dan patung itu
terus berkata.. .. 

will you marry
me ??


di saat itu .. terjatuhnya air mata
perempuan tersebut ... ...

tetapi sudah terlambat untuk
menyesal .. 

kerana lelaki tersebut
sudah pun pergi untuk selama
lamanya ...


No comments: