Saturday 21 April 2012

SNOW GLOBE


SNOW GLOBE

Kisah snow globe dalam hidup aku...
aku suka kumpul snow globe ni macam2 jenis SG aku ada..
Ada 1 SG yang paling aku suka n sayang..
SG yang paling aku suka ni sebenar nya masa tu nak beli duit xde biasa lah nama pun student kn mne lah de duit banyak..senang kata pokai lh masa tu..tapi disebab kan minat punya pasal n dah jatuh cinta dengan SG yang tu aku gunakan duit yang aku simpan untuk beli hehehehehe "secret nti korang tahu" so aku beli lh SG..
Memang happy gila lh dapat beli SG yang tu..
satu hari tu aku duk belik2 SG ni aku cakap dalam hati "apa aku nak bagi kat sedia" pastu aku tnya ibu
"ibu agak2 apa yang sesuai untuk bagi dekat ssorg tpi die boy"
(jawab ibu)
"bagi sesuatu yang kita sayang sbb sesuatu yang kita sayang pasti die akan sayang dn simpan dengan elok"benda tu akan jadi berharga di mata die.......
bila dengar je macam tu laju j aku lari dapatkn SG yang aku sayang tu..walaupun berat hati sebenarnya nak bagi tapi aku pujuk hati katakan mungkin die leh jaga kan untuk aku dan SG ni boleh happy kan die bila die sedih..=)
aku pun hadiah lah kan kat die dengan penuh senyuman dan berharap die boleh jaga dengan baik...die pun ambik dengan penuh senyuman manis die...like2..hehehhe
tapi pada satu hari tu aku gadoh dengan die..
die call aku dan die kata SG tu die dh buang...sumpah aku rasa terkilan sangat..kalau die dah benci aku jangan lah sampai buang SG tu...x boleh ke awak simpan jadikan sebagai kenangan dari saya..
xpe lh asal kan awak happy..
GOOD LUCK BINTANG***






No comments: